پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2115
نویسنده : Alireza

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!




:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی، دانلود بازی کامپیوتری، دانلود بازی جدید، دانلود بازی کم حجم، دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر، دانلود بازی مناسب کودکان، دانلود بازی فکری، دانلود بازی فانتزی، دانلود شهرک پرندگان، دانلود بازی شهر پرندگان، دانلود بازی کارتونی، دانلود بازی فکری برای کامپیوتر، دانلود Birds Town PC Game ,



دانلود بازی رایانه ایی Nada’s Island
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 444
نویسنده : Alireza

Nada’s Island عنوان بازی بسیار خلاقانه فوق العاده جذاب با سبکی فکری و کم حجم بوده که از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند است. Nada نام پاندایی است که برای جذیره ای که قبلا سرسبز و آباد بوده و هم اکنون خشک و بی آب و علف است , تلاش می کند تا شادی , سر سبزی و حیواناتی که به ناچار آن جذیره را ترک کرده اند را به سرزمینشان باز گرداند.

در جریان بازی میبایست به او کمک کنید تا با استفاده از قلمی که دارد راه های آبی سرزمین رویایی را طراحی کند و به تمامی مکان های آن جذیره آب برساند. هم چنین باید توجه داشته باشید که مدت زمان انتقال آب نباید بیشتر از چند ثانیه باشد و راه انتقال نیز میبایست کوتاه در نظر گرفته شود تا آب تبخیر نشده و بدون هیچ کم و کاستی به مقصد برسد.

Nada’s Island

دانلود ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کودکان , ,



بازدید : 411
نویسنده : Alireza

 دانلود بازی کم حجم ورزشی جوجه دیوانه های فوتبالیست   Crazy Chicken Soccer بازی Crazy Chicken Soccer از سری بازیهای محبوب جوجه های دیوانه است که طرفداران زیادی دارد. جوجه های بازیگوش اینبار فوتبالیست شده اند و شما بایستی تیم فوتبال خود را از بین ملیت های موجود در بازی انتخاب نموده و به انجام یک فوتبال فانتزی بپردازید. مثل همیشه انجام بازی سخت نبوده ولی بسیار جذاب است و مطمئنا با خلق صحنه های جالبی مثل زدن توپ های برگردان و به گل تبدیل کردن آن ها ، از انجام آن لذت خواهید برد. به طور کلی انجام این بازی کم حجم و هیجان انگیز را به تمامی کاربران توصیه میکنیم.        ادامه مطلب دانلود


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



بازدید : 528
نویسنده : Alireza

آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
Youda Survivor یک بازی فوق العاده جذاب و ماجراجوئی که حتما از آن خوشتان خواهد آمد. راستی مواظب دزدان دریایی و بومیان جزیره باشید چرا که واقعا دیوانه هستند؟! سعی کنید در طول بازی خوب بخورید و استراحت کنید تا توان کافی برای مبارزه و زنده ماندن و در نهایت بازگشت به خانه را داشته باشید.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



دانلود بازی جذاب Angry Birds 2.0.2.1 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 524
نویسنده : Alireza

 

 

angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

 دانلود - با حجم 39.82 مگابايت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



دانلود بازی FlyN برای PC
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 521
نویسنده : Alireza

 

FlyN اگر بازی معروف و جالب Botanicula را تجربه کرده باشید حتما از این بازی نیز لذت خواهید برد زیرا این بازی در واقع می توان گفت نسخه دوم Botanicula است ، بازی روند نگهبانی از ۴ درخت مشهور توسط یک کرم کوچک را دارد و شما در بازی با عمق بالا در یک درخت گشت می زنید و هر جا که باعث آسیب شده است را ترمیم می کنید ، سازنده بازی اعقاد دارد که این بازی یک نسخه تمام عیار از این سبک و مناسب برای همه سنین می باشد و گیم پلی بازی تماما بصری و روان است و نمی توان بازی را در مقیاس یک زندگی سنجید اما میتوان بخشی از آن را در نظر داشت.  

FlyN-SKIDROW | 1.5 GB

 

FlyN دانلود بازی FlyN برای PC

 

 دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



بازدید : 514
نویسنده : Alireza

Building the Great Wall of China – عشایر از سمت شمال برای بدست آوردن منابع غذایی و ثروت شورش کرده اند و در این بین فردی باهوش به نام Kong Baotu ، برای سرکوب کردن شورشیان با دستور امپراطور اقدام به ساخت یک دیوار عظیم و طویل می کند تا علاوه برای سرکوب دشمنان ، به عشق خود یعنی دختر پادشاه (Fan Tanrui) نیز برسد . در این بازی با بیش از ۴۰ مرحله‌ی مختلف روبرو خواهید شد که برای گذراندان آن ها می بایست اقدام به جمع آوری منابعی همچون سنگ و چوب ، غذا ، نیروی انسانی و … کنید تا بزرگترین سازه ی بشر یعنی دیوار چین ساخته شود !

 

Building the Great Wall of China بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China

 

 

تصاویر محیط بازی :

Building the Great Wall of China S2 s بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China Building the Great Wall of China S1 s بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 570
نویسنده : Alireza





















همه شما دوستان عزیز  با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده اید شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازدیدكنندگان بسیاری را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی

افسانه عموپورنگ

Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نمایید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد